ציפוי ננו לרכב

יתרונות, מידת עמידות, עלויות ומידע מקיף על ציפוי ההגנה לרכב

ציפוי ננו לרכב נחשב כיום לפתרון ההגנה המתקדם והמושלם ביותר לרכב שמיועד להגנה על כל חלקי ואזורי הרכב – מהצבע (שהוא התהליך הפופולארי ביותר של הציפוי) דרך שמשות החלונות ועד לריפוד, הג’אנטים ואפילו חלקי הפלסטיק שברכב. הוא שקוף ובלתי נראה לעין מקצועית, אולם הוא מסוגל להבטיח לרכב שלכם את ההגנה המרבית הנדרשת לו לאורך הזמן. יישום ציפוי ננו מהווה את השלב האחרון בדיטיילינג מקצועי, ולאחר שהחומר מתייבש הוא יוצר על פני כל שטח או חלק שעליו הוא מיושם שכבת הגנה סמויה ודוחה מים, ומקנה לצבע הרכב עומק וברק שמהם קשה להתעלם.

ציפוי ננו לרכב
  • מקנה לרכב הגנה מרבית מפני הנזקים שגורמות קרני השמש
  • מקנה לרכב הגנה מנזקי מים וחום
  • שומר על צבעו החי של הרכב
  • מגן על הרכב מפני נזקים אפשריים של קורוזיה
  • עמיד בפני שריטות
  • דוחה מים וגשם
  • מגן על צבע הרכב מפני צואת ציפורים ושאר המזהמים הנפוצים שלהם נחשפים רכבים בנסיעה ובחניה.
  • מקצר ומקל על ניקוי הרכב

כמה זמן מחזיק ציפוי ננו לרכב?

ציפוי ננו נחשב לציפוי העמיד ביותר לרכב הקיים כיום בשוק, והוא מסוגל להגן על הרכב שלכם וצבעו לתקופה של בין שנה ועד לחמש שנים. משך תקופה זה משתנה בהתאם לסוג הציפוי המיושם ולתחזוקה השוטפת של הרכב. ישנם חומרים ותהליכים (למשל, שטיפה במנהרת שטיפת רכב) שעלולים לגרום לקיצור משך הזמן האופטימאלי ששכבת הננו אמורה להחזיק ולהיות יעילה.

האם הציפוי מתאים לכל סוגי הרכבים (חדשים, ישנים)?

ציפוי ננו מגן ושומר על צבע הרכב במצבו החדש לאורך זמן, כך שרכבים חדשים, בזכותו, ישמרו על המראה המבריק והנוצץ לאורך זמן רב יותר. באשר לרכבים הישנים יותר, חשוב לדעת כי יישום ציפוי ננו אינו מסוגל להעלים שריטות קיימות, ובמקרה כזה, יהיה קיים הצורך לבצע תהליכים מקדימים (כדוגמת יישום פוליש רב-שלבי) לפני יישום הננו, בכדי להיפטר מהשריטות, אם קיימות כאלו.

יישום ציפוי ננו לרכב - כיצד זה מתבצע וכמה זמן זה לוקח?

עבודת הציפוי לוקחת מספר שעות (משתנה בהתאם לסוג ומצב הרכב), לכן יש לקחת בחשבון מראש שאתם משאירים את הרכב מספר שעות במוסך (כשאין צורך שתהיו נוכחים שם פיזית). יישום יעיל יתבצע על רכב נקי והוא כולל:

  • עבודת הכנה מומלצת – שטיפה יסודית, ניקוי פנימי, ניקוי ג’אנטים, קליפרים, פלסטלינה ופוליש.
  • יישום שכבת הציפוי – חשוב לדעת שכיום ציפוי ננו איכותי הוא בעל שכבה אחת חזקה ויעילה (ציפוי עם מספר שכבות הוא מיושן, אין צורך בכך).
  • ייבוש

מהן העלויות של ציפוי ננו לרכב?

המחיר עבור שירות ציפוי ננו עשוי להשתנות לפי קריטריונים שונים. בין קריטריונים אלה: סוג הרכב, הגודל שלו ומצב הצבע החיצוני (או המשטח האחר שאותו אתם מעוניינים לצפות בשיטה זו). כפי שכתבנו קודם, מחיר תהליך ציפוי ננו ​לרכב חדש, ככלל, כנראה יהיה זול יותר מתהליך דומה הרכב ישן, זאת, מאחר ולרוב, לא תידרש עבודת הכנה מקדימה ויסודית שעשויה להידרש בעבודה על רכב ישן. כך שהמחיר משתנה בהתאם לעבודת ההכנה, ואם מדובר בציפוי מקיף הכולל ציפוי למושבי עור, לחלונות וכו’ (לכל אזור אמור להיות תמחור נפרד). באופן כללי טווח המחירים של ציפוי ננו לרכב יעמוד בין 1,000 ללא הכנה ל-3,500 ש”ח כולל הכנה.